miercuri, 23 aprilie 2014

Eierschecke (Tarta cu crema de branza si ou)

O varianta a acestui desert am vazut la Corina, si tare mult mi-a placut. Eu am ales sa fac reteta cu aluat fraged iar anul acesta am inlocuit traditionala pasca, cu aceasta tarta racoroasa si delicioasa.
 


Ingrediente:

Aluat fraged:
200 g faina
100 g unt
100 g zahar
1 ou
1 praf de sare
1 lingurita praf de copt
1 plic zahar vanilat

Crema de branza:
100 g unt
75 g zahar
500 g branza de vaci fina
1 lingurita extract de vanilie
coaja rasa de la o lamaie
stafide

Crema de ou:
75 g unt
100 g zahar
3 oua

In plus avem nevoie de :
1 plic budinca de vanilie
500 ml lapte
1 lingura zahar

Mod de preparare:

Incepem cu pregatirea aluatului fraged. Intr-un bol cernem faina si o amestecam cu praful de copt, zaharul si zaharul vanilat. Adaugam untul rece, taiat cubulete, oul si praful de sare. Framantam un aluat care nu se mai lipeste de mana.
Pe masa usor infainata intindem o foaie rotunda. Cu ajutorul sucitorului asezam foaia in tava rotunda (26 cm diametru) cu perete detasabil, tapetata cu hartie de copt. Dam tava la frigider pana cand pregatim cremele.
Cremele le vom pregati in acelasi timp. Intr-un bol mixam untul si zaharul pentru crema de branza iar in alt bol untul si zaharul pentru crema de oua.
Separat fierbem budinca. Punem 400 ml de lapte la fiert. Separat amestecam praful de budinca cu 100 ml lapte si lingura de zahar. Adaugam apoi peste laptele care incepe sa fiarba si amestecam continuu pana se ingroasa. Dam de pe foc si impartim budinca in doua parti egale.
Fiecare parte de budinca o adaugam in bolurile pentru creme si mixam pana cand se topeste untul si zaharul.
In crema de branza adaugam apoi branza de vaci, extractul de vanilie si coaja de lamaie si mixam pana se omogenizeaza.
La final adaugam stafidele si amestecam.
Scoatem tava din frigider si turnam crema de branza.
Dupa ce am adaugam jumatate din budinca in bolul pentru crema de ou, mixam bine pana cand se topeste untul iar apoi adaugam cele trei galbenusuri mixand in continuare. Separat batem albusurile spuma cu un praf de sare apoi le adugam in crema si amestecam usor, cu miscari de jos in sus, pana cand se incorporeaza.
Intindem crema in tava, peste crema de branza.
Dam tava la cuptor la foc potrivit timp de 45-50 de minute. Daca incepe sa se rumeneasca deasupra se acopera tava cu folie de aluminiu si se da la cuptor pentru timpul ramas.
Scoatem din cuptor si lasam sa se raceasca apoi dam la frigider timp de 12 ore.
Dupa ce a stat la frigider se pudreaza cu zahar si se poate servi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comentarii:

  1. Ce bine arata! Vrei sa spui ca nu mai faci pana anul viitor de Paste? Eu speram ca te vizitez si am noroc de asa ceva...:-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) acum ai reteta si o poti face iar apoi te visitez eu :P

      Ștergere