vineri, 17 august 2012

Salata de fasole verde cu maioneza

Am primit fasole verde proaspata si buna. Ce sa fac cu ea? Parca de ciorba si alte mancaruri nu prea aveam chef, asa ca m-am oprit la o salata cu maioneza. Noua ne place mult :).



 Ingrediente:

600 g fasole verde
1 galbenus
1 lingurita mustar
ulei
2- linguri smantana
4 catei de usturoi
sare

Mod de preparare:

Curatam fasolea si o punem la fiert in apa cu sare. Eu am fiert-o in steamer. Dupa ce s-a fiert o scurgem de apa si o tocam marunt.
Separat facem maioneza din galbenus, mustar si ulei (sau dupa reteta preferata a fiecaruia). Adaugam la final smantana si omogenizam.
Amestecam fasolea tocata cu maioneaza si usturoiul pisat. Potrivim de sare si putem servi.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comentarii:

  1. Super buna salata, imi place tare mult, pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dana. Si noua ne place mult.
      Pupici!

      Ștergere
  2. Daaaaaaaaaaaaaaaa si mie imi place tare mult ............nu stiu de ce nu am mai facut de foarte mult timp insa acuma ca mi-ai amintit de ea cu siguranta o sa fac si eu.
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere