luni, 16 ianuarie 2012

Rulada de somon cu branza

Va propun inca o reteta de aperitiv pe care am descoperit-o la Maya. Daca va place somonul afumat, e musai sa o incercati :).


Ingrediente:

200 g somon afumat
4 oua
200 g crema de branza cu verdeturi
100 g smantana
marar


Mod de preparare:

Maruntim somonul cu ajutorul rbotului de bucatarie. Batem ouale si le amestecam cu somonul tocat.
Turnam compozitia in tava (25x35 cm) tapetata cu hartie de copt.
Dam la cuptor la foc potrivit timp de 10-12 minute. Scoatem din tava si lasam sa se racoreasca.
Intre timp amestecam crema de branza cu smantana si mararul.
Ungem foaia cu crema de branza si o rulam usor.
Invelim in folie si dam la frigider pentru cateva ore.
Dupa ce a stat la frigider, se taie felii de 1 cm si se serveste cu mare pofta :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 de comentarii:

  1. Minunata Ancuta...am sa o probez si eu ti-a iesit fantastic! Te pup cu drag , seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina rulada! Arata bine si e cu pesteeeeee! :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata, cred ca se serveste cu mare pofta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ruxy sa-mi spui daca ti-a placut. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Corina. ma bucur ca iti place. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria multumesc. Pentru iubitorii de peste a fost un deliciu. Pupici si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place asa de mult somonul afumat incat nu mai apuc sa fac nimic din el, dispare in stadiul d"pe paine prajita cu unt" :)

    RăspundețiȘtergere
  8. O adevarata delicatesa rulada ta!!!Foarte bine arata!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Liana te inteleg perfect ;). Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ancuta, te astept cu drag pe blogul meu sa ridici un premiu. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am pregatit-o si eu Ancuta! Foaaaarte buna si da dependenta...multumesc mult... Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mie imi plac retetele Mayei! Arata f bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ruxy ma bucur mult ca ti-a placut. Pupici si un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  14. Corina iti multumesc mult pentru premiu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sara iti multumesc mult. Weekend placut va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cristina ma bucur ca iti place. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place tare mult cum arata rulada ta.Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc mult pentru aprecieri. Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ti-a iesit foarte bine! Ma bucur ca mi-ai amintit-o!

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc Maya. Ne-a placut foarte mult. Pupici!

    RăspundețiȘtergere