vineri, 14 octombrie 2011

My Dress Up de la Mini Prix

Astazi m-am jucat. Aud un murmur: la varsta asta ii mai arde de joaca? :))) Si va raspund foarte sincer: DA.Cu ajutorul lui Marius (Blogatu.ro) am gasit acest joc frumos. Marius sustine concursul organizat de MiniPrix.
 Pai da, am uitat sa va spun ca este de fapt un concurs. MiniPrix organizeaza pe platforma de socializare facebook un concurs numit My Dress Up. Daca vreti sa intrati si voi in joc trebuie sa urmati cativa pasi (simpli).
Primul lucru este sa intrati pe aplicati My Dress Up si sa dati like paginii Mini Prix. Iar apoi incepe jocul: cu ajutorul aplicatiei puteti sa va alegeti o tinuta cu care sa va inscrieti in concurs.
Nu-i asa ca e simplu?

Dar sa va spun si care sunt premiile:

Locul I: Voucher valoric pentru cumparaturi de pe miniPRIX.ro in valoare de 500 lei
Locul II: Voucher valoric in valoare de 300 lei
Locul III: Voucher valoric in valoare de 200 lei


Si asta nu e tot: daca aveti un blog mai vechi de 4 luni puteti participa la concurs scriind un articol si castigati automat un voucher de discount de 50%, in limita a 300 de lei.
In articol trebuie sa descrieti tinuta aleasa cu ajutorul aplicatiei iar apoi sa inscrieti articolul in aplicatia My Dress Up pentru Bloggeri.
Si ca sa indeplinesc si eu toate conditiile de intrare in concurs am sa va povestesc despre tinuta aleasa de mine.
Este o tinuta office simpla alcatuita dintr-o camasuta care-i confera un aer tineresc si o fusta neagra. Pantofii alesi sunt negri, desigur cu toc.Tinand cont de simplitatea tinutei mi-am permis sa adaug un accesoriu, si anume o bratara, care sa-i confere un plus de eleganta.

Sper ca v-am convins si pe voi sa participati la acesti joc-concurs organizat de Mini Prix.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Un comentariu:

  1. nu pot sa zic decat succes la concurs! si eu am gasit multe lucruri frumoase la mini prix.

    RăspundețiȘtergere