miercuri, 14 septembrie 2011

Retete pentru puiut mancacios

Sunt o mama fericita cu un puiut mancacios. Asa a fost din prima zi :). Cand am inceput diversificarea nu avea rabdare sa iau mancare in lingurita. Dragos mananca cu mare drag legume si fructe, dar din meniul zilnic nu trebuie sa lipseasca carnita :).

In urma propunerii celor de la Qbebe, un portal dedicat tuturor mamicilor, voi incerca sa va prezint un meniu complet pentru copii cu varsta intre 2 si 3 ani. Vizitand acest site puteti gasi multe retete pentru copii si sfaturi utile.

Dimineata ne incepem ziua cu meniu la alegere. Ceea ce nu lipseste in fiecare dimineata este lapticul, iar langa cana cu lapte merg foarte bine cateva cornuri branzoase. 
Acestea ii dau energie pentru urmatoarele ore, acum fiind perioada in care exloreaza si descopera lucruri noi, la fiecare pas.


Pranzul este cea mai consitenta masa a zilei. Fiecare zi trebuie sa aduca ceva nou. Astfel nu poate lipsi supica sau o ciorbita. Dragos este foarte incantat sa descopere legumele din ciorba. Cu cat sunt mai multe cu atat mai bine.
Dupa cum va spuneam din meniu nu trebuie sa lipseasca carnita, iar preferata piticului meu este carnita de pui. Pilaful de orez cu pui si legume este foarte apreciat.

Dupa somul de amiaza urmeaza o gustare formata de obicei din fructe si o prajiturica de casa. Preferatele piticului meu sunt briosele si checurile. Un exemplu bun sunt briosele cu jeleu de portocale.
Cina este o masa usoara alcatuita din ceva simplu precum o budinca de paste cu lapte si cascaval sau o tarta sarata. Una din preferatele noastre este tarta cu mazare si branza.
O reteta pe care am descoperit-o recent in colectia de retete de pe Qbebe este friptura de vitel cu sos de ciuperci. Aceasta reteta va face parte dintr-un viitor meniu pregatit pentru puiutul meu mancacios.
Multumirea mea cea mai mare este atunci cand vad pisica de pe fundul farfuriei (asta insemnand ca Dragos a papat tot :) )

Va doresc sa aveti copii mancaciosi si fara mofturi, la fel cum este piticul meu. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comentarii:

  1. Pot sa-i trimit si pe ai mei la tine la masa?!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mona ii primesc cu drag. Sper sa ma descurc cu toti :).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am parte de un mofturos :(( (7 ani) si un mancacios :))(1 an si doua luni),dar cu meniul propus cred ca si pe cel mare mofturos il corup :)).O zi frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela bine ca cel putin unul nu e mofturos :). Ma bucur ca iti place meniul ales de mine.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si baietelul meu are 2 ani si jumatate, asa ca o sa ma inspir putin din meniul tau, cand o sa-i prepar mancarica, pt ca e foarte mofturos si nu papa orice...Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Alinutzika sper sa te ajute meniul meul. Iti doresc un copil mancacios :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Dan si Ionela va multumesc. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere