joi, 14 iulie 2011

Omleta in crusta de malai

Eu nu sunt un mare fan al omletelor, dar cand am vazut aceasta varianta la Ama am fost convinsa ca o sa-mi placa.


Ingrediente:

3 oua
3-4 linguri de lapte
1 ceapa verde
2 linguri malai
ulei
cascaval ras (dupa preferinte)
cimbru
sare, piper


Mod de preparare:

Batem ouale cu sare si piper iar apoi adaugam laptele si cimbrul tocat marunt.
Taiem ceapa iar cascavalul il dam pe razatoarea cu ochiuri mari.
Incingem uleiul intr-o tigaie si presaram malaiul. Lasam putin pana incepe sa se rumeneasca.
Adaugam ouale batute iar cand incep sa se inchege adaugam ceapa verde si cascavalul.
Lasam pe foc pana incepe sa se topeasca cascavalul.
Scoatem omleta pe o farfurie si o impaturim.
Servim calda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comentarii:

  1. Superba omleta .
    O incerc sigur . :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Licuta multumesc mult. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lia multumesc mult. Sper sa-ti placa. Pupci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ruxy multumesc mult. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa incerc aceasta reteta.. dar nu ai specificat unde pui cele 3-4 linguri d lapte? ms mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geo iti multumesc pentru observatie. Am modificat in reteta, laptele se adauga la ouale batute. Sper sa iti placa reteta.
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  6. foarte buna aceasta omleta,am facut-o de multe ori.imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte buna,o mancare traditionala

    RăspundețiȘtergere