marți, 15 martie 2011

Premii de primavara

Am primit de cateva zile aceste premii minunate (din pacate nu am avut timp sa postez). M-am bucurat foarte mult pentru ca acelasi premiu a venit din partea a patru blogerrite si anume:Gaby, Medi, Mimmi si Explora Cuisine. Le multumesc mult pentru ca s-au gandit la mine si pentru ca imi apreciaza blogul.

Premiul este insotit de doua reguli:
- trebuie postat pe blogul personal
- trebuie dat mai departe altor 10 persoane
Prima regula tocmai am indeplinit-o iar pentru a respecta si a doua regula transmit premiul spre:
Adina, Sidy, Pansy, Vio, Daniela, Flori, LauraD, Andreea, Lia, Liliana. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comentarii:

  1. Ancuta multumesc mult de tot ca te-ai gandit si la mine...l-am luat si este deja pe blog.
    La cat mai multe retete iti doresc !
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos,Ancuta draga ,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu mare drag. Ma bucur ca ati acceptat premiul. O zi cat mai frumoasa. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu mare placere Andreea. O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult,l-am dat mai departe. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu mare drag Adina. Ma bucur ca iti este mai bine. Pupici!

    RăspundețiȘtergere