marți, 15 februarie 2011

Premii de februarie

Zilele acestea am avut placuta surpriza sa primesc un premiu, primul meu premiu, de la Medi (Cu Medi in bucatarie.........). Trebuie sa ii multumesc tare mult ca s-a gandit la mine.

Premiul este insotit de doua lepse la care am sa incerc sa raspund:

Prima: Sa stabilesc cateva obiective pentru blog.
Chiar daca blogul meu este la inceput, principalul meu obiectiv este sa impart cu voi dragostea mea pentru gatit. Va astept sa-mi treceti pragul si sa va incant cu retetele mele.

A doua: sa enumar 10 lucruri care imi fac placere.
Pai astea ar fi cam asa: sa citesc, sa ascult muzica, sa gatesc, sa calatoresc, sa fiu inconjurata de prieteni ...

Regula spune ca premiul trebuie dat mai departe catre alte 7 bloguri:

Nadina
Epurasha
Felis
Ruxy
Dana
Gaby
Miha 

Va astept cu drag sa va ridicati premiul.  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comentarii:

  1. Ancutaaa...multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine!!! Te imbratisez cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare placere Ruxy. Ma bucur ca ai acceptat. Pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ancuta multumesc frumos de premiu!:) este minunat!felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. Roberta cu mare placere. Multumesc de vizita! Pup!

    RăspundețiȘtergere